Jak nakupovat


Doprava a platba

Zboží vám doručíme až na místo určení po celé ČR.
Vždy si zkontrolujte dodané množství, zda-li odpovídá množství uvedenému na faktuře. Obklady a dlažby jsou dodávány na balení. U keramických obkladů a dlažeb se jedná o zboží těžké, proto Vás prosíme o zajištění pomoci při vykládání. Doprava bude vždy předem telefonicky, nebo e-mailem dohodnuta. Řidič Vám předem oznámí předpokládaný termín doručení. Před převzetím a zaplacením pečlivě zkontrolujte, zda je výrobek neporušený a v řádném množství, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte a ihned kontaktujte našeho pracovníka na telefonu 315 785 697, nebo e-mailem na objednavky@anytrade.cz. Větší objednané množství jsme schopni doručit v rámci pravidelných přeprav – viz obchodní podmínky.

Faktura (daňový doklad) je zasílána automaticky se závozem. Jako doklad pro případnou reklamaci slouží vždy faktura.

Před odesláním objednávky v e-shopu je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu a předpokládaný termín doručení zboží, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Platbu v našem internetovém obchodě řešíme buď formou dobírky, vždy po převzetí a zkontrolování dodaného materiálu, nebo předem na bankovní účet u ČSOB, č.ú: 1189036/0300, v případě osobního odběru v hotovosti v pokladně našeho kamenného obchodu.

Informační oznámení:

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“